top of page

Θυμάσαι το δημοψήφισμα? About that....


Έχω φίλους επιχειρηματίες, γόνους πλουσίων οικογενειών, παλαιών οικογενειών, νεόπλουτων, ζάμπλουτων και μεσαίων.

Επίσης, έχω φίλους άνεργους και φίλους οικογενειάρχες με πτυχία, διδακτορικά και περγαμηνές που έχει χρειαστεί να δουλέψουν για 300 ευρώ 8ωρο.

Και άλλους με απολυτήριο Λυκείου που έχουν περγαμηνές μόνο στo street smartness και που φτιάξαν δικές τους επιχειρήσεις από το ΜΗΔΕΝ!!

Έχω φίλους οικονομολόγους, ακαδημαϊκούς, δημόσιους υπάλληλους, γιατρούς, δικηγόρους, ακόμα και δημοσιογράφους.

Έχω και φίλους δεξιούς, αριστερούς, εναλλακτικούς, χίπηδες, ρεϊκάδες, γιόγκις, θρησκευόμενους και άθεους.

Γενικά έχω φίλους από κάθε καρυδιά.

Δάσος ολόκληρο έχω φτιάξει.

Πού το πάω ε;

Μέσα από όλους αυτούς που είναι οικογένεια και φίλοι μου, εγώ ‘βλέπω’ μικρά τμήματα του εαυτού μου. Αναγνωρίζω ότι ΚΑΘΕ ένας από αυτούς καθρεφτίζει ένα μου κομμάτι.

ΟΜΩΣ! Δεν γίνεται και δεν μπορώ, αλλά ούτε και θέλω, να μελετήσω μέσα σε μια βδομάδα όλες τις ζωές, τις πτυχές και τις απόψεις του καθένα. Δεν μπορώ έτσι ξαφνικά για παράδειγμα, να γίνω οικονομολόγος, ούτε και επιχειρηματίας.

Και βασικά δεν θα ήθελα να είμαι ούτε το ένα, ούτε το άλλο!

Μπορώ όμως, μέσα από τις δικές μου γνώσεις και εμπειρίες, μέσα από τη δική μου ζωή και διαμόρφωση, να κατανοήσω και να καταλάβω τις απόψεις σχεδόν όλων αυτών των παραπάνω.

Και ξέρεις γιατί;

Γιατί είναι τόσο ξεκάθαρος και δυνατός ο φόβος πίσω από κάποιες απόψεις του "ΝΑΙ" και του "ΟΧΙ", που μυρίζει από χιλιόμετρα!!!! Φαντάσου πώς μυρίζει σε εμένα με τη μύτη που έχω!!!

Είναι διάχυτος στην ατμόσφαιρα και έχει γεμίσει τον αέρα. Και τον καταλαβαίνω. Τον έχω νιώσει και τον αναγνωρίζω.

Οπότε φίλη/ε μου, εγώ δεν μπορώ να σου πω ούτε για την καναλική προπαγάνδα, ούτε για τους όρους των δανειστών, ούτε για ξεπουλήματα, αλλά ούτε και για το αν είναι βιώσιμο το χρέος ή για τα κουρέματα ή ακόμα και για το τραπεζικό σύστημα και για μεταρρυθμίσεις με τα ελληνικά που θα έγραφε ένας σπουδαγμένος σε αυτό το αντικείμενο.

Σπουδαγμένη είμαι και μελετάω, ενημερώνομαι αλλά δεν το κατέχω το συγκεκριμένο αντικείμενο για να γράψω και οικονομοτεχνική μελέτη.

Αυτό όμως που μπορώ να πω είναι ότι δεν θέλω να φοβάμαι.

Δεν θέλω οι αποφάσεις μου να είναι αποτέλεσμα ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ προσλαμβάνουσας τρομοκρατίας. Είτε έχω να χάσω πολλά, είτε να κερδίσω περισσότερα.

Θέλω να αναλαμβάνω την ευθύνη μου και να προχωράω ΜΠΡΟΣΤΑ, με καρδιά ελεύθερη.

Κι ας είναι αχαρτογράφητα αυτά που έρχονται.

Θέλω η απόφασή μου να είναι ΟΛΟΚΑΘΑΡΗ.

Και η δική μου, είναι!

Γιατί δεν έχω να φοβηθώ τίποτα.

Ο Χ Ι .

Κι αν κάνω λάθος, θα το παραδεχτώ και θα το ξαναπιάσουμε από την αρχή το γαϊτανάκι.


2 views
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page