top of page

Possibilities...

Κάθε στιγμή, λεπτό, της κάθε ημέρας, κάθε στιγμή της οποιαδήποτε εβδομάδας ή χρόνου δημιουργώ εκατομμύρια δυνατότητες….. 🌱


Κι εξίσου εκατομμύρια επιλογές. Από τις πιο απλές, όπως τί πατάκι θα βάλω στην είσοδο του σπιτιού μου ή τί πετσετάκι στην κουζίνα ώστε να ταιριάζει με τα πορτοκαλί λουλούδια στα πλακάκια, μέχρι τις πιο περίπλοκες, όπως το τί τροφή θα δώσω στο σώμα μου ή πώς θα συμπεριφερθώ στους ανθρώπους του περιβάλλοντος μου.


Υπάρχουν κι ακόμα πιο περίπλοκες, όπως οι στόχοι μου ή ακόμα και το Όραμα που έχω για τη ζωή μου. Τις βλέπω όλες αυτές τις δυνατότητες όμως; Τις νιώθω ότι υπάρχουν;


Μπαααααα… Ο εγκέφαλος είναι έτσι δομημένος, μέσα από χιλιάδες χρόνια εξέλιξης, ώστε να ακολουθεί συγκεκριμένα λιθόστρωτα μονοπάτια. Κι έτσι από τις εκατομμύρια επιλογές που έχω, εμμένω πολλές φορές και παραμένω στο λιθόστρωτο μονοπατάκι μου. Υπάρχει ασφάλεια στη συνήθεια!!!!!!!!!!!


Κι όποιος δεν το πιστεύει αυτό, ας δοκιμάσει να πλύνει τα δόντια του, ΧΩΡΙΣ να αυτοτραυματιστεί, με το μη-κυρίαρχο χέρι του !!!!!! 😋😅😋


Ή ας δοκιμάσει να οριοθετηθεί σε μια σχέση που μέχρι πρότινος ήταν ξέφραγο αμπέλι!

Καταλαβαίνεις τώρα;


Φυσικά κι έχει σημασία από που ήρθα, πώς ήμουν, τί έχω βιώσει, σε τί είχα ριζώσει και τί έχω μάθει.


Φυσικά κι έχει σημασία το παρελθόν μου και οι πληγές, τα ράμματα στο κεφάλι μου και οι γρατζουνιές στα γόνατά μου ή το πώς αντιδρούσα, πώς κοιμόμουν, ή βαφόμουν ή ντυνόμουν ή το πώς σχετιζόμουν με τους γύρω μου.


Όμως πάνω σε αυτό το λιθόστρωτο που βρίσκομαι, κι εσύ είσαι εκεί κάπου δίπλα μου, έχει τεράστια σημασία αν αυτό που ήσουν και που έφτιαξες, θα το κάνεις ΕΜΠΟΔΙΟ ή ΕΦΟΔΙΟ σε αυτό που θέλεις ΝΑ είσαι και ΝΑ φτιάξεις…..……


Κάθε λεπτό, της κάθε ημέρας, κάθε στιγμή της οποιαδήποτε εβδομάδας ή χρόνου δημιουργώ εκατομμύρια δυνατότητες…..



🤗💗🌱🌱💗🤗#Happy2019

6 views
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page