top of page

Ode to People


Στη ζωή μου έχω συναντήσει χιλιάδες ανθρώπους. Πετώντας στους αιθέρες με τη μαμα Ολυμπιακή, για χρόνια ερχόμουν σε επαφή με τουλάχιστον 150 ανθρώπους την ημέρα. Αν κάνεις τα μαθηματικά, ε, θα βγουν κάμποσες χιλιάδες.

Βάλε και τους κοντινούς αγαπημένους μου, βάλε και τους επίγειους, από ταξιτζήδες και καφετζήδες μέχρι λουλουδούδες και δασκάλους, συνεργάτες, γιατρούς, δικηγόρους, (πώς μου ήρθε ο Νικολουτσόπουλος στο μυαλο... άβυσσος! :p ) απλούς περαστικούς στους δρόμους που έχω περπατήσει, βάλε και γνωστούς, πωωωωωω μεγάλη η λίστα....

Με τους περισσότερους δεν ξανασυναντήθηκα ποτέ, με άλλους η σχέση μας κρατάει μια ζωή ολόκληρη και υπάρχουν και αυτοί που έμειναν άλλοι λιγότερο, άλλοι πιο πολύ.

Κάθε ένας όμως από αυτούς υπήρξε, τη στιγμή που διασταυρώθηκαν οι δρόμοι μας, ο καθρέφτης μου.

Δεν έχει σημασία πόσο χρόνο πέρασα μαζί σου, σημασία έχει αν το κάθε δευτερόλεπτο έδωσα και πήρα το απόσταγμα της στιγμής, την πεμπτουσία της εμπειρίας !

Γιατί ΕΣΥ βρέθηκες δίπλα μου για να μου δείξεις μέσα από αυτό που είσαι και εκφράζεις, αυτό που εγώ είμαι και ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ !

Ευχαριστω <3


3 views
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page